Pane Huňáčku, a k čemu ta dráha s patřičným provozem bude? Komu to bude sloužit? Max několika movitým jednotlivcům. Když to tak chtějí, tak ať si to zaplatí samotní bez peněz daňových poplatníků z Magistrátu a z Kraje. Mluvíte o složitosti dopravy v Jihlavě, tady můžete investovat ty potřebné peníze a bude to sloužit všem.
...dejme tomu, že to tak je....."investoři" z práce ildí tady ročně vydojí 300 000 000 000,- vejvaru, některé odhady dokonce hovoří o neuvěřitelných 700 miliardách, proč si dráhu nezaplatí sami, když potřebují létat?......v této banánové demokratické republice se zisky privatizují a ztráty socializují........
Pane Huňáčku, a k čemu ta dráha s patřičným provozem bude? Komu to bude sloužit? Max několika movitým jednotlivcům. Když to tak chtějí, tak ať si to zaplatí samotní bez peněz daňových poplatníků z Magistrátu a z Kraje. Mluvíte o složitosti dopravy v Jihlavě, tady můžete investovat ty potřebné peníze a bude to sloužit všem.
Velcí investoři jsou zvyklí na leteckou dopravu.
Po D1, vlakem či MHD se tito nepřepravují. Toje pro ně ztráta času.
...dejme tomu, že to tak je....."investoři" z práce ildí tady ročně vydojí 300 000 000 000,- vejvaru, některé odhady dokonce hovoří o neuvěřitelných 700 miliardách, proč si dráhu nezaplatí sami, když potřebují létat?......v této banánové demokratické republice se zisky privatizují a ztráty socializují........
A jak se dopravují šéfové Bosche do Jihlavy?