Ad Parkování u jihlavské nemocnice
Po zveřejnění vašeho příspěvku o parkování v jihlavské nemocnici jsem se rozhodl, vám zašlu také svoji zkušenost. Nejvíce mě k tomuto kroku vedla stejná zkušenost popsaná v pátečních Jihlavských listech (13. 6.). Arogantni chování pracovnice odtahové služby a vyhýbavá odpověď tiskové mluvčí jihlavské nemocnice. Ve ní se v podstatě přiznává, že systém nefunguje jak má
(cituji: Pevně věřím, že systém parkování si „sedne“ a dodržování pravidel bude ku prospěchu všem řidičům.). Myslím si, že nejsem sám, komu se stav parkovacího systému nelíbí. Když jsem chodil za manželkou do nemocnice, viděl jsem každý druhý den, jak se někdo rozčiluje u pokladny. Také se mi nelíbí, že při objednání u lékaře na určitou hodinu, pacient čeká běžně i 3 hod. a platí parkovné. Podle mého názoru, pakliže někdo chce vybírat peníze, musí mu fungovat vše, jak má.
je tak akorát pro kočku, plus-mínus autobus. To parkování si určitě nesedne, sedne si tak akorát ta zem pod ním a my na zadek. Oni si lidi zvyknou, že?
Včera (25.6.) jsem si byl napsat prášky na Dům zdraví-objednán na termín, kam jsem přišel o 10min. dříve. Po deseti min. po termínu mne lékař napsal prášky a poslal k druhému s "papírem" a abych se vrátil zpět. Celé to trvalo přes dvě hodiny. Tak nevím, bylo to náhoda ? Takže ta deklarovaná půlhodina pro řidiče bude asi hodně "ve větru".